Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

måndag 8 december 2008

Resa mot sol och värme stundar, Havanna/Kuba är destinationen

Idag bär det av mot sydligare breddgrader, i alla fall för vissa av oss.
Juans dotter far hem till Kuba på en 5 veckor lång semester, inte helt fel! Kan säga att hon längtat mkt efter denna dag, men resan är lång med byte av både plan och flygplats i London. Men det klarar hon!!
Kan säga att igårkväll så var det dags att packa och det var inte lite saker som skulle få plats i väskorna, det var mkt saker till familjen--mamma, mormor och lillasyster bla. Både kläder och godis och annat har nu packats och väskan är stängd men det var svårt kan jag lova.

2 kommentarer:

agnespappa sa...

Man blir ju inte lite sugen på att ta med familjen och åka på en resa oxå.

Prinsmamman sa...

Vad härligt det låter!
Jag prenumererar på massa resesidors nyhetsbrev och just nu känns det som om dom skickar massa mail bara för att reta mig :) ( inte alls paranoid ).
Mentalt är jag långt ifrån kalla Sverige!!
Önskar att jag åxå fick fira jul på en sandstrand!!

Kram