Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

lördag 6 december 2008

Liten uppdatering


Gu´ vad jag har varit slarvig på sista tiden.... Men kan säga till mitt försvar att jag inte mått så bra, det har varit så mkt som snurrat i huvudet, det är saker som håller på att sjunka in, bla det med Oliver och pappas bortgång.


Men sen jag skrev sist så har vi hunnit med en del saker, Oliver har fått sin vaccinationsspruta mot hepatit B, vilket gick bra--ingen större reaktion på det!

Vi har även hunnit träffa vår underbara hjärtläkare igen som återigen talat om att allt ser bra ut med hjärtat!! Han berättade att i början av nästa år så kommer det en konsult från Gbg som ville kolla på Olivers hjärta, vi kommer att bli kallade, undrar om det är nån vi känner igen?

En tråkig sak som hänt nu är att Oliver varit förstoppad ytterligare en gång.... Att ge resulax funkar inte heller.... Vi har haft kontakt med sjukhuset om detta och blivit väldigt bra bemötta, vi har träffat en sköterska som hjälpt oss en hel del. Eftersom det är svårt att ge Oliver resulax på vanligt sätt så fick vi med en slags kateter som hjälpmedel och nu ska han även dricka lactulos varje dag. Vi började idag med lactulos och gissa om det var populärt!! Det är ju sött så Oliver slet tag i sprutan och ville ha mera.
Idag ska vi åka till ett av mina arbetsställen och hälsa på, ska bli kul!


Inga kommentarer: