Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

måndag 24 november 2008

Så är jag en tand fattigare........ÄNTLIGEN!!

Kom hem från tandläkaren för nån timme sen och idag så gjorde tandläkaren ÄNTLIGEN som jag velat läääänge, hon tog bort min tand! Har/hade en tand som lagningen hela tiden lossnade i och till sist så tröttnade jag på att laga de och ville hellre dra ut tanden, men nej inte ville man göra det heller. Man kan ju rotfylla, men det ville inte jag. Så jag har gått ett tag med en "grop" i min tand och nu i förra veckan så gick den sönder, en stor bit lossnade. Fick en tid idag och nu är den borta! Nu kanske jag med tiden kan få plats med mina övriga tänder i nederkäken, det får tiden utvisa. Fattar inte att man inte ville ge mig tandställning när jag var barn, jag ville ju ha det då för att korrigera tänderna.
Får se hur det känns när bedövningen släpper, har redan tagit en alvedon i förebyggande syfte.

Inga kommentarer: