Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

onsdag 12 november 2008

Jag har jobbat en liten stund idag!

Idag har jag jobbat!!
Har varit hemma sen i februari, Oliver kom ju i maj så jag har varit hemma ett bra tag nu, hade havandeskapsförgiftning bla innan Oliver kom. (Jag låg inne på förlossningen i ca 3 veckor innan jag blev igångsatt....)
Och idag så jobbade jag hela 3 timmar, ganska skönt att komma iväg en stund, kan behövas ibland.

Vad gäller lilleman så är han fortfarande förkyld, var till doktorn igår och fick penicillin så nu får vi hoppas att det hjälper. Men han är pigg trots allt, det är på kvällar, nätter och morgonen som han hostar och hostar, sen har han haft mkt feber den sista tiden.

1 kommentar:

Prinsmamman sa...

Hej på er!!
Vad kul att det går så bra för Oliver!! Vi tänker ofta på er! Mathias kan inte prata om pappa Nyckelpiga utan att le :)
På måndag läggs vi in på Östra igen för ny fotoperation. Det kommer bli tomt utan Oliver och Freja :)
Krya på er nu!!

Kram