Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

fredag 14 november 2008

Lekträff hos Malcolm

Idag har Oliver varit hos sin kompis Malcolm och lekt, så gott de nu kan tillsammans.
Malcolm är son till min äldsta och bästa kompis Annie, han är född precis 4 veckor före Oliver men jag kan lova att skillnaden är stor på dem. Malcolm ligger över sin kurva och är jätte-duktig på så mkt och är jätte-söt! Oliver däremot ligger i underkant/mitten på sin kurva....

Annie och jag har varit kompisar i 21 år, vi lärde känna varandra när hon började på min skola och på den vägen är det. Vi har hållit ihop i vått och torrt, även när vi inte bott i samma stad eller land (hon var au-pair i USA ett år).
Vi planerade så mkt när vi var små, som så många andra barn, det som är underligt är att en hel del av det vi pratade om då har hänt och händer fortfarande. Bla skulle vi utbilda oss så att vi kunde jobba med barn, det gjorde vi och nu senast så var det att få barn samtidigt och att de skulle leka med varandra. (vi fick varsin pojke med 4 veckors mellanrum)

Alla borde ha en så bra kompis som Annie, det är allt jag kan säga!

Inga kommentarer: