Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

fredag 26 september 2008

Änglar finns även på försäkringskassan, tro det eller ej

Hade gjort helt fel när jag fyllt i planeringen för föräldraledigheten, så denna månad skulle jag helt plötsligt bara få en tredjedel av mitt vanliga belopp/månad. Fick panik, tänkte på hur vi skulle fixa månaden om jag bara fick så lite.... Tänkte att jag ringer och pratar med dem och förklarar situationen, kanske får jag böna och be lite, eller spela helt dum... Men kvinnan som svarade var otroligt trevlig och förstående, jag behövde bara tala om vad som hänt och hon sa att det ska vi fixa! Så nu får jag ytterligare en utbetalning redan på måndag och månaden är räddad!
Tänk att det finns änglar även på försäkringskassan.....

1 kommentar:

Mia sa...

Hej! Hittade hit via din kommentar hos Elliot. Jag är också mamma till en pojke med ett syndrom (Noonans) och hjärtfel (Fallots). Har ni fått veta vad för slags kromosomförändring Oliver har?

Lycka till med allt!