Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie Fourth Birthday tickers

tisdag 13 januari 2009

Trött

Jag är trött!!!
Jag har glömt hur det är att jobba, roligt och tröttande---använder mig av kroppen ganska så mkt i jobbet.
Jag har jobbat några pass nu och känner att jag blir trött fort men så har jag ju varit hemma i nästan 1 år nu, orken tar liksom slut men jag fortsätter ändå. Det är väl bara det att jag måste vänja mig igen, inget allvarligt med andra ord.

Oliver var till sjukhuset igår och fick en TBC-vaccination, det ges tydligen alltid till barn med invandrad förälder, nu är det gjort i alla fall. Sköterskan som gav sprutan blev något förvånad över hur stark Oliver är, jag glömde ju att tala om det för henne. Har i minnet att de behövdes 3 personer för att ta blodprov på Oliver när vi kom hem till vårat sjukhus i våras.

Inga kommentarer: